Monday, May 14, 2012

Senyum-senyum ^____^.

Assalamualaikum

mari senyum sama-sama. hihihihi.. sekarang ni masih berada di ruang persegi yang penuh cerita. kamar tidur. belum berada di pembaringan. masih di atas meja kecil bersama laptop kecil dengan senyuman yang lebar. hihihihi..

seronok sebenarnya begini. Alhamdulillah. masih berada d rumah, so bole study dengan tenang sendirian. bole gerak sana, jalan sana, jalan sini. cari makanan, minum berkali2. hehehe.  sambil2 turun pg dapur, intai2 tv yg tengah riuh tu. ish.. gatal betul hati ni mau tengok last match EPL. hahahaha..

mesti ramai yang berharap Man City kalah dengan QPR kan. hehehe.. sejujurnya, Man City bukan team sy. Sy owez THE BLUES.. hehehe.. but, as a "MUSUH" kepada MU, sy rasa x senang kalau MU menang. dengki. ahahaha. nanti ego penyokong fanatik MU akan makin tinggi dan mula la bejalan muka mendongak ke langit. (macam la diorang yang main kan) hahahah..so, agak puas hati bila Man City dapat piala. at least Chelsea dapat juga piala kan. ekceli, sudah agak terkejut dengan QPR yg berjaya mendahului dengan 1-2. hebat juga QPR ni. tapi bila adik lelaki sy jerit GOAL! dengan teruja. woah!!! 3-2 suda. last minit tu.

xpa la. itu cuma sekadar cerita yang bagi baja sikit dalam hati. duniawi semua tu. xpayah la emosi sampai stress mau jawab exam esok. iklan sebentar ja tu. bola, bola juga. Tahajjud macam mana? ahh.. jawab.. cerita bola biar bola ja. jangan sampai gaduh2 ya kawan2 semua.

yang pentingnya sekarang, match dah abis. keputusan dah ada. kita yang mau exam esok ni mcm mana? dah cukup? keputusan kita xtau lagi. so, mari sama2 bersedia.

ok. esok pagi akan balik IP dengan Encik Ayah. dan Encik Ayah suda pesan tadi untuk masak Nasi Goreng untuk sarapan pagi esok. nampaknya kena siap awal. sebaiknya sy tidur sekarang. tengok buku PBDT skrg pun sy senyum2. InsyaAllah... ^___^.

*oh. it's my 100th post senyum2 lagi. ^___^. jangan kecewa dengan kekalahan MU. Kecewa la bila kita memilih untuk bersorak untuk mereka, tapi tanggungjawab kita diabaikan... :)

No comments:

Post a Comment