Thursday, May 26, 2011

It's OVER!!!

yeah!! it's OVER!!! it's the end of this semester, the last paper, Tawakkal pada Allah saja lepas ni and i akan enjoy my holiday. hohoho. maybe paper so, so.. harap2 pass la..

juz want to share this to anyone out there
IF AND ONLY IF YOU NOTICE THIS, I JUST WANT TO SAY I'M GONNA MISS YOU

sungguh hari ini hati menangis. kerna mungkin kali ini yang terakhir. sudah tiada daya lagi lanjutkan hikayat ini ke trimester. cukup 2 semester yang sudah buat imun segenap rasa. bagaimana jika hari terakhir semester ini, peluang terakhir untuk kita? what if this is the real goodbye?

mungkin sudah waktunya ada yang berubah. memadamkan rasa, menjelaskan impi yang selama ini samar. entah apa dimau. pasti satu hari bakal dirindu saat kita sama berjaga hingga malam sudah sepertiga. lantas semua yang kita kongsi makin bikin selesa. tanpa sedar hubungan ini semakin ada makna. lantas bergetar tembok yang dibina akibat kecewa semalam. terbuka lagi hati untuk menerima, tapi mengapa tiada terfikir untuk selamanya?

mungkin harus beri ruang juga waktu untuk sendiri. mungkin bisa saja dikatakan dia tiada apa-apa dalam hidup ini, tapi terasa sunyi sendiri tiada peneman pendamping kala suka. entah mengapa setelah banyak waktu yang tertinggal, kita terasa janggal.

maaf kali ini harus tekad, sudah waktu untuk lupuskan, walau berat untuk lepaskan. berkali mencuba tiada terlawankan. tetap saja menjadi yang mengalah dengan rasa. kali ini hati biar imun, harus lawan walaupun kesakitan. berkali yang terucap tiada terkecap.terpaksa dilanggar janji. kali ini harus ada bukti. hati, biar kau mati

PASTI BAKAL RINDU 

No comments:

Post a Comment